Basket_selected Koszyk:
Koszyk jest pusty

Kategorie

regulamin

Regulamin
Regulamin, na podstawie art. 8 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., nr 144, poz. 1204 z późn. zm.) oraz art. 8 i nast. ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827 z późn. zm.) Regulamin jest udostępniony nieodpłatnie za pośrednictwem Sklepu, powyższe zapewnia możliwość zapoznania się z jego treścią przed zawarciem umowy.

Regulamin określa zasady sprzedaży artykułów oferowanych przez sklep internetowy www.toplampy.pl należący do firmy - KAKO Design Sp. z o.o. Działalność sklepu internetowego toplampy.pl prowadzona jest pod adresem w WARSZAWIE 01-207, przy ul. Karolkowa 30, salon Perffecto. Firma KAKO Design sp. z o.o.  jest zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym pod nr KRS: 0000553345, REGON: 361086329, NIP: 1182106904, siedziba firmy to ul.Hubala Dobrzańskiego nr 62, STARE BABICE 05-082, k. WARSZAWY.

Słowniczek:
Sklep - prowadzony przez firmę KAKO Design Sp z o.o.. Sklep internetowy działający pod adresem: http://toplampy.plsprzedający towary za pośrednictwem Internetu.
Czas realizacji zamówienia - czas, w jakim Sklep skompletuje zamówienie i przekaże je przewoźnikowi realizującemu wybraną przez Klienta formę dostawy;
Klient - osoba fizyczna posiadająca pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej dokonująca zakupów w Sklepie, posiadająca konto klienta;
Konsument - osoba w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego;
Konsultant - osoba obsługująca Klienta, porozumiewająca się z konsumentem telefonicznie, za pośrednictwem maila lub pisemnie;
Konto Klienta - baza zawierająca dane Klienta służące min. do realizacji składanych zamówień, historię zamówień, preferencje Klienta dotyczące wybranych funkcjonalności Sklepu, dane dotyczące wpłat;
Przelew tradycyjny - płatność wykonywana przez Klienta w banku poprzez konto internetowe lub stacjonarne lub na poczcie;
Przelew elektroniczny - płatność wykonywana przez Klienta z konta bankowego on-line, za pośrednictwem systemów płatności on-line;
Kodeks Cywilny - Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 (Dz. U. z 2014 r. poz.121 z zm.);
 
§1 Informacje ogólne
Sklep internetowy prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci Internet w formie Umowy zawieranej na odległość, pomiędzy zamawiającym - zwanym dalej Klientem, a sklepem internetowym TopLampy.pl

Informacje o towarach stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego. Klient, przesyłając do Sklepu zamówienie, składa ofertę zawarcia umowy sprzedaży zamawianych towarów lub usług ze Sklepem. Każda płatność zrealizowana przez Klienta - z wyjątkiem płatności realizowanej przy odbiorze zamówienia - stanowi do momentu wysłania przez Sklep potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji, przedpłatę na poczet realizacji zamówienia. W wyniku złożonego przez Klienta zamówienia, Sklep przesyła do Klienta specyfikację dokonanego przez Klienta zamówienia na podany przez Klienta adres e-mail. Specyfikacja o której mowa w zdaniu poprzednim, nie stanowi potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji, zostanie wysłane na podany przez Klienta adres e-mail, stanowiąc oświadczenie o przyjęciu oferty, o której mowa powyżej, niezwłocznie po zweryfikowaniu przez Sklep dostępności towarów           u dostawców Sklepu.
§2 Zamówienia
1.      Zamówienia są przyjmowane przez stronę http://www.toplampy.pl i relizowane są tylko na terytorium Polski.
2.      Zamówienia w sklepie mogą składać osoby, które ukończyły 18 lat.
3.      Zaraz po złożeniu zamówienia klient dostaje automatyczną systemową wiadomość mailową, że zamówienie dotarło do sklepu. 
4.      Przyjęcie do realizacji zamówienia rozpoczyna się: 
a) w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze i przelewem - po otrzymaniu przez sklep potwierdzenia Klienta zamówienia drogą mailową.
b) w przypadku zamówień płatnych poprzez system internetowy www.Platnosci.pl – po otrzymaniu potwierdzenia pozytywnej autoryzacji z systemu www.Platnosci.pl   
c) spełnienia warunków w niniejszym paragrafie (pkt.5-7).

5.      Zamówienie przez Sklep zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie sklepu TopLampy lub u dostawców sklepu lub w przypadku zamówienia produktów "na zamówienie" zostanie dostarczony przez producentów. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem lub nie możności wyprodukowania produtków "na zamówienie", Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje        o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia). 
6. W przypadku złożenia zamówienia na towary nietypowe, w dużych ilościach lub zamówienia produktów oznaczonych w sklepie infomacją "na zamówienie", Sklep może zarządać od Kupującego 40% zaliczki lub pełnej przedpłaty w celu uwiarygodnienia zamówienia i przyjęcia go do relizacji.
7.      Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży lub zakończenia akcji promocyjnej. W przypadku wyczerpania się towarów promocyjnych lub akcji, kupujący otrzyma maila z anulowaniem zamówienia.
8.      Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT i wystawiana jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki lub dokonana została przedpłata. Dokument sprzedaży dałączany jest do przesyłki dla klienta lub wysyłany jest mailem.
§3 Ceny towarów i płatność
1.      Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania             i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian. 
2.      Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary: 
a) płatność przy odbiorze - należność pobiera dostawca
b) płatność kartą kredytową lub przelewem - należność pobiera serwis Platnosci.pl 
c) przelewem elektronicznym lub tradycyjnym, bezpośrednio na konto sklepu o numerze
Bank ING: 67 1050 1012 1000 0090 3058 6490, KAKO Design Sp. z o.o.
§4 Dostawa

1.      Jeśli przy  towarze podany jest czas realizacji zamówienia. Jest to czas, który upływa od złożenia zamówienia do chwili wysłania zamówionych towarów ze sklepu, przy czym uwzględniane są tu także dni wolne od pracy,           z wyjątkiem świąt.
2.      Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych. 
3.      Termin otrzymania przesyłki to czas realizacji zamówienia + przewidywany czas dostawy.  Czas dostawy to zazwyczaj 1 lub 2 dni robocze, liczone od dnia wysyłki. 
4.      Koszt dostawy aktualnie wynoszą: przy przelewie na konto - 19zł, przy płatności za pobraniem - 19zł, przy zamówieniu powyżej 300zł - koszt transportu gratis.  Odbiór osobisty 0zł.
5. Po otrzymaniu przesyłki klient winien dokładnie sprawdzić stan opakowania i jego zawartość. W razie stwierdzenia ewentualnych ubytków lub uszkodzeń powstałych podczas transportu, klient powinien dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika, poinformować o tym osobę dostarczającą przesyłkę i w obecności tej osoby spisać stosowny protokół reklamacji. Protokół reklamacji jest warunkiem niezbędnym do rozpatrzenia reklamacji ilościowej bądź jakościowej przez firmę kurierską.
6. Towar zamówiony w sklepie internetowym www.toplamy.pl dostarczany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.


 
                                                           §5 Odstąpienie od umowy
  1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Kupujący będący konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru.                   Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu.

  2. Odstąpienie dokonywane jest przez złożenie w formie pisemnej oświadczenia o odstąpieniu od umowy i wysłanie wiadomością e-mail na adres sklep@toplampy.pl lub na adres: Sklep Perffecto, ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa.

  3. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez ponoszenia kosztów.

  4. Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość, o którym mowa w ust. 1. nie przysługuje konsumentowi m.innymi w odniesieniu do umów:


a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;page8image30848

c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

d) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami

e) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy. 

5. W przypadku skorzystania przez konsumenta z prawa odstąpienia od umowy, konsument jest obowiązany zwrócić towar Sprzedającemu niezwłocznie tj. nie później niż w terminie nie dłuższym niż 14 (czternaście) dni na adres Sklepu. 

6. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru (koszty przesyłki) mając na uwadze, aby wybrać taki sposób, by towar dotarł do Sprzedającego w stanie nie zniszczonym.


7. Zwracane towary muszą być kompletne. Towary powinny być zwrócone w stanie niezmienionym chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, tj. Konsument powinien postępować z towarem mając na uwadze, konieczność jego ewentualnego, późniejszego zwrotu. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.


8. Sprzedający, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

8. Sprzedający nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem. Adres do zwrotu towaru:
Salon Perffecto, ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa.


9. W przypadku Kupujących niebędących konsumentami w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego (Dz.U. Nr 16 poz. 93 z późn. zm.) tj. osób dokonujących czynności prawnych związanych bezpośrednio z prowadzoną przez nich działalnością gospodarczą lub zawodową, to odstąpienie od umowy w powyższym zakresie jest całkowicie wyłączone.

§6 Procedura reklamacji towarów zakupionych za pośrednictwem Sklepu
1. Jeżeli zakupiony towar zawiera wady lub jest niezgodny z umową, koszty zwrotu przesyłki pokrywa Sklep. 
2. Reklamowany towar najlepiej jak będzie w oryginalnym opakowaniu lub w innym umożliwiającym dalszy bezpieczny transport do specjalistycznego serwisu lub producenta
3. Towar powinien zostać przysłany kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu lub które mogą być jedną z przyczyn zaistnienia wady towaru lub niezgodności z umową.
4. Do towaru należy dołączyć opis występujących wad produktu lub niezgodnośći, datę jej powstania wraz                z informacją w jakiej sytuacji dana wada lub niezgodność występują. Dodatkowo należy określić żądania reklamacyjne.
5. Towar posiadający gwarancję producenta nie podlega warunkom gwarancyjnym przez Sklep  i może być serwisowany w punktach autoryzowanych producenta.
6. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dowód zakupu lub jego kopię. W przypadku jego braku, Sklep dopuszcza złożenie reklamacji, o ile zostanie potwierdzony jego zakup w Sklepie.

§7 Ochona danych osobowych

Składając zamówienie w Sklepie, Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie Sklepu TopLampy.pl firmy KAKO Design Sp. zo.o. oraz na ich przetwarzanie dla celów realizacji umowy. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednak brak zgody na ich przetwarzanie uniemożliwia zrealizowanie zamówienia przez Sklep. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.

Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. Nr 101 z 2002 r., poz. 926 z późn. zm.) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.

W przypadku wyrażenia przez Klienta dodatkowych zgód, jego dane osobowe będą przetwarzane przez Sklep lub partnerów handlowych Sklepu w celu informowania Klienta o nowych towarach, promocjach i usługach dostępnych w Sklepie lub u ww. partnerów lub badania opini o procesie zakupu.

Klienci Sklepu mają prawo wglądu do swoich danych osobowych, poprawiania ich oraz żądania usunięcia

 
§8 Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny.
Zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. nr 180, poz. 1495) Klient, kupując sprzęt elektryczny lub elektroniczny, ma prawo zwrócić stary (zużyty) sprzęt tego samego rodzaju w ilości odpowiadającej liczbie zakupionego towaru do sklepu, w którym kupił nowy produkt. Klienci Sklepu, chcący skorzystać z tej możliwości, proszeni są o odsyłanie zużytego sprzętu na adres:

Salon Perffecto ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa
Koszt przesyłki zużytego sprzętu ponosi Klient.

§9 Postanowienia końcowe.

Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a firmą KAKO Design Sp. z o.o. właścicielem sklepu internetowego toplampy.pl

Towary prezentowane na stronach Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

Sklep nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie wiadomości e-mail przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta.

Sklep nie ponosi odpowiedzialności za błędy w obsłudze zamówienia lub innych dyspozycji Klienta, powstałe wskutek przekazania przez Klienta błędnych danych. Sklep wykorzystuje pliki cookies do obserwacji sposobów użytkowania strony toplampy.pl

Klient ma możliwość korzystania ze strony internetowej bez wykorzystywania mechanizmu cookies, ale może to oznaczać, że niektóre funkcje lub usługi Sklepu nie będą działać poprawnie. Jeśli Klient nie wyraża zgody na korzystanie z plików cookies powinien, w dowolnym momencie, zaznaczyć w ustawieniach przeglądarki opcję odrzucania plików cookies lub sygnalizowania ich przesłania.

Ewentualne spory pomiędzy Klientem będący Konsumentem, a Sklepem, zostaną poddane rozstrzygnięciu sądu właściwego zgodnie z Kodeksem postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 roku (Dz. U. Nr 43, poz. 296 z późn. zm.).

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a w szczególności Kodeksu Cywilnego, Ustawy o prawach konsumenta oraz przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 15 kwietnia 2015 roku do odwołania.

Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie wskazanym przez Sklep, nie krótszym niż 7 dni od daty udostępnienia ich na stronie toplampy.pl Zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmian do niniejszego Regulaminu są realizowane na podstawie zapisów obowiązujących w dniu złożenia zamówienia.